Motivační síla rychlých updatů

Zveřejnili jsme třetí update za tři týdny. Je to skvělý pocit.

Na čem vlastně děláme?
Všechny změny hlavně vylepšují uživatelský zážitek při obchodování – něco, co jsme dlouho a moc zanedbávali.

První update překopal od základů rozhraní obchodů (příhozy, editace). Druhý zpřehlednil centrum obchodů (přehled, čeho se kde účastním a jak si vedu). V posledním updatu jsme úplně přepsali notifikace (zprávy typu Ztratili jste vedení v aukci, Vyhráli jste). Přepsáním myslím texty, situace, ve kterých se posílají, i kód, který je obsluhuje.

Notifikace jsme psali s těmito pravidly na mysli:

  1. Předej informace co nejrychleji
  2. Buď stručný
  3. Buď přátelský
  4. Vyzvi k akci

Ad 1. Notifikace chodí nově preferenčně na email (místo do pošty) a nejdůležitější informace jsou už v předmětu. Není ani nutné je otvírat (srovnej lákavé předměty typu „Newsletter 04/11″).
Ad 2. Čas je drahý, takže žádné zbytečné fráze. Všechno je jasné na první pohled.
Ad 3. Stručnost ale nevylučuje přátelský tón. Nemá smysl někomu kazit den, když už prohrál v aukci. Popřejeme mu víc úspěchů do budoucna a dáme nějaký krátký tip.
Ad 4. Všude, kde to dává smysl, rovnou píšeme, co uživatele čeká, co může nebo musí udělat. Jsou to většinou banální rady typu „Vyhráli jste aukci: Zkontaktujte prodávajícího v poště nebo emailem, pošlete mu platbu a dokončete obchod.“ Nicméně věřím, že každá taková drobnost pomáhá uživatelům snížit kognitivní zátěž. Nemusí ani na chvíli přemýšlet, jaký je další postup, protože jim to rovnou píšeme.

Updaty jsou víceméně neviditelné, ale přesto mají obrovský vliv na naši morálku.

Získali jsme setrvačnost a jedeme!

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 komentářů u Motivační síla rychlých updatů

  1. jirin napsal:

    Ono se na Webtrhu ještě něco dělá? Já myslel, že už jen „dohnívá“:-) Dobrá zpráva, ať to jde pěkně od ruky a jen k lepšímu.

  2. Milan Kryl napsal:

    Dnes mě udeřila do očí úprava při příhozu do aukce. Jasné zjednodušení, možná i zvýraznění. Teď jen opět neusnout a pokračovat a pokračovat. Ať se práší za kočárem! ;-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>